Praca w Gunfire

 

GF CORP, jeden z liderów branży airsoft w Europie, poszukuje kandydatów na stanowiska:

 

 

Specjalista ds. Marketingu Internetowego

 

 

Obowiązki:

 

  • • Zarządzanie siecią firmowych mediów społecznościowych
    • Tworzenie i tłumaczenie treści marketingowych, produktowych, reklamowych, PR-owych, treści na strony firmowe, opisów i scenariuszy filmów, instrukcji, katalogów etc.
    • Analizowanie wzorców zachowań klientów w celu optymalizacji działań marketingowych i zwiększania sprzedaży (Google Analytics)
    • Wdrażanie i optymalizacja systemów E-Commerce oraz Marketing Automation
    • Redakcja bloga firmowego
    • Przygotowanie, optymalizacja i wysyłka newsletterów handlowych
    • Przygotowanie i realizacja kampanii reklamowych
    • Współpraca przy tworzeniu firmowych stron internetowych
    • Współpraca z partnerami medialnymi w Polsce i za granicą
    • Kontakty z dostawcami i producentami w Chinach, współpraca przy zamawianiu materiałów marketingowych
    • Realizowanie zadań związanych z obsługą mediów firmy we współpracy z pozostałymi działami firmy

 

 

Wymagania:

 

  • • Minimum dwuletnie doświadczenie na zbliżonym stanowisku pracy w dziale marketingu
    • Wykształcenie min. średnie
    • Znajomość branży Air Soft/Militaria/Outdoor – bardzo mile widziane ew. chęć do nauki
    • Znajomość podstaw języka HTML
    • Znajomość zagadnień dotyczących Content marketingu, E-Commerce
    • Znajomość Google Analytics i AdWords
    • Znajomość regulaminów Facebooka , Facebook Ads
    • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    • Odpowiedzialność
    • Proaktywność
    • Pozytywna energia
    • Entuzjazm w stosunku do nowych zadań i zlecanych projektów
    • Zaangażowanie i motywacja do pracy

 

 

Oferujemy:

 

  • • Umowę o pracę
    • Pracę w firmie o pozycji lidera na rynku
    • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach organizacji
    • Pracę w luźnej atmosferze jako część zgranego zespołu bez korporacyjnego nagromadzenia procedur
    • Dofinansowanie karty Multi Sport, cateringu firmowego oraz pakiet medyczny

 

 

 

 

Asystent ds. sprzedaży B2B

 

 

Obowiązki:

 

 

  • obsługa klienta B2B zgodnie ze przyjętymi standardami
  • budowanie nowych relacji biznesowych pod okiem doświadczonego handlowca
  • przygotowywanie materiałów ofertowych
  • uczestnictwo w targach branżowych (sporadycznie)
  • udział w projektach realizowanych przez dział handlowy
  • docelowo: objęcie opieki nad istniejącym portfolio klientów

 

 

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • znajomość obsługi komputera i programów biurowych (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu)
  • pozytywne nastawienie i orientacja na wyniki
  • skrupulatność, terminowość, obowiązkowość
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • prawo jazdy kat. B. (oraz praktyka w prowadzeniu samochodu)

 

 

Dodatkowym atutem będzie:

 

 

  • znajomość języka niemieckiego
  • doświadczenie w sprzedaży
  • zainteresowanie airsoftem, militariami, wojskowością

 

 

Firma oferuje:

 

 

  • umowę o pracę
  • pracę w firmie o pozycji lidera na rynku, w ciekawej branży
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach organizacji
  • pracę w młodym zespole
  • pakiet medyczny, dofinansowanie karty Multi Sport, cateringu firmowego
  • możliwość zdobycia doświadczenia w handlu B2B

 

 

 

CV prosimy wysyłać na adres hr@gfcorp.pl

Prosimy o dołączenie klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

 

 

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij