Program lojalnościowy

Program lojalnościowy sklepu Gunfire pozwala Ci zyskać jeszcze więcej, nie dopłacając ani grosza. Zbieraj punkty i zamieniaj je na wysokiej jakości produkty dostępne w sklepie Gunfire.pl.


Jak to działa?


Za każde 10 PLN wydane na towary zakupione w sklepie Gunfire Klient otrzymuje 1 punkt programu lojalnościowego. Punkty te mogą zostać zamienione na specjalnie wyselekcjonowane towary dostępne w dziale „Produkty za punkty”. Każdy z tych produktów posiada przypisaną cenę w punktach, widoczną poniżej jego ceny w wybranej walucie. Produkty spoza tej kategorii nie mogą zostać zakupione za punkty.


Punktów w programie lojalnościowym nie można wymieniać na gotówkę, jak również za gotówkę nie można nabywać punktów.


W ramach promocji Klient nabywa towary dla zaspokojenia własnych potrzeb, stąd sklep może odmówić obniżenia ceny wskazanego produktu w przypadku zamiaru jego dalszej odsprzedaży celem osiągnięcia zysku.


W przypadku naruszenia zasad programu  lojalnościowego,  sklep może zawiesić lub wykluczyć Klienta z programu lojalnościowego.

 

Przyznawanie punktów za zrealizowane zamówienia.

  • W przypadku zamówień przedpłaconych punkty zostaną przyznane automatycznie po odebraniu przesyłki przez kupującego (przewoźnik wysyła informację o doręczeniu przesyłki).
  • W przypadku zamówień płaconych za pobraniem punkty zostaną przyznane po przekazaniu należności za zamówienie przez przewoźnika (czas ten jest zróżnicowany zależnie od wybranego przewoźnika, średnio punkty są przyznawane do 14 dni od doręczenia przesyłki)

 

Uwaga!


Na czas trwania promocji mających na celu obniżenie wartości asortymentu większości produktów dostępnych w sklepie Gunfire.pl, sprzedawca zastrzega sobie prawo do możliwości czasowego wyłączenia programu lojalnościowego, wykluczając tym samym łączenie się akcji promocyjnych.

Nie będzie możliwości korzystania z programu lojalnościowego w trakcie trwania wybranych promocji. Za zamówienia nie zostaną przyznane punkty, oraz nie ma możliwości ich wykorzystania.




 


FAQ



Pytanie: Jak mogę zdobyć punkty lojalnościowe?

Odpowiedż: Punkty lojalnościowe zdobyć można poprzez składanie i opłacanie zamówień w sklepie Gunfire.pl. Za każde 10 PLN wartości produktu, Klient otrzymuje 1 punkt lojalnościowy. Czyli, za zakupy warte 155 PLN, Klient orzyma 15,50 PKT.


Pytanie: Gdzie mogę sprawdzić ilość posiadanych przeze mnie punktów lojalnościowych?

Odpowiedź: Ilość posiadanych punktów lojalnościowych sprawdzić można po zalogowaniu na stronie sklepu i przejściu do zakładki TWOJE KONTO.





Pytanie: Czy punkty lojalnościowe ulegają przedawnieniu?


Odpowiedź: Nie. Raz uzyskane, mogą zostać tylko wydane - nie posiadają żadnego "terminu ważności".


Pytanie: Jak mogę kupić produkt za punkty?

Odpowiedź: To bardzo proste. Wystarczy przejść do menu "Produkty za punkty" znajdującego się na dole, po lewej stronie ekranu. Tam znaleźć można wszystkie produkty dostępne za punkty, wygodnie pogrupowane w kategoriach. Przejście do dowolnej z tych kategorii wyświetli wszystkie produkty danego typu dostępne za punkty, wraz z ich cenami w punktach lojalnościowych.



 

 

Następnie, należy otworzyć interesujący nas produkt poprzez wybranie opcji "Zobacz pełny opis". Strona przeniesie nas do karty produktu. Jeśli na koncie Klienta znajduje się wystarczająca ilość punktów by dany produkt zakupić za punkty, możliwe będzie oznaczenie stosownego pola wyboru:





Pole to należy zaznaczyć, po czym wybrać opcję "Dodaj do koszyka", jak przy składaniu typowego zamówienia. Jeśli na koncie Klienta znajduje się niedostateczna ilość punktów by zapłacić za dany towar, pole wyboru nie zostanie wyświetlone.


To już wszystko - teraz można kontynuować składanie zamówienia, w identyczny sposób jak zawsze.


Pytanie: Czy mogę złożyć zamówienie składające się wyłącznie z produktów za punkty?

Odpowiedź: Nie. Wymagane jest, aby zamówienie zawierało przynajmniej jeden produkt kupowany w tradycyjny sposób.



Pytanie: Zamawiałem paczkę za pobraniem, a punkty nie zostały mi naliczone. Co się stało?

Odpowiedź: Punkty naliczane są automatycznie w momencie wpłynięcia zapłaty na konto sklepu. W przypadku paczek pobraniowych, gdzie firma kurierska lub Poczta pośredniczą w przekazywaniu płatności, okres ten może się wydłużyć do dwóch tygodni od momentu odebrania i opłacenia przez Klienta paczki. Jeśli jednak punkty nie zostały przypisane po dwóch tygodniach, prosimy o kontakt z obsługą sklepu.


Pytanie: Czy możliwe jest częściowe opłacenie produktu za pomocą punktów, a częściowe za gotówkę?

Odpowiedź: Nie ma takiej możliwości.


Pytanie: Czy produkty zakupione za punkty podlegają gwarancji?

Odpowiedź: Owszem, produkty posiadają gwarancję; jednak nie istnieje możliwość zwrotu produktu zakupionego za punkty - w razie usterki, produkt kazdorazowo podlegał będzie naprawie serwisowej przez cały okres działania gwarancji.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel