Shotgun 8870A

  • Kolor: Czarny
  • Waga: 3000g
  • Prędkość wylotowa: 415 FPS
  • Wykonanie: metal, tworzywo

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć

Shotgun 8870A
Producent: SY
Kod produktu: SIY-03-000957
Ocena: 5/54.82 / 5 (22 opinii)
status_icon
Produkt niedostepny
Wysyłka w dni
Koszt od 9,90 PLN
377,46 PLN
377.46PLN / 1szt.
  • Delicious
eRaty Santander Consumer BankeRaty Santander Consumer Bank

U nas możesz kupić na raty!

Oferujemy Ci szybkie i łatwe zakupy na raty bez wychodzenia z domu. Wniosek o kredyt złożysz online podczas składania zamówienia.
Oblicz ratę
Szybkie i tanie zwrotySprawdź
PEŁEN OPIS

    Shotgun 8870A

 

Replika strzelby gładkolufowej wykonana z metalu oraz wytrzymałego na uderzenia i naprężenia tworzywa ABS.  Warto zauważyć, że modele 8870A posiadają wstawiane przez producenta mocne sprężyny, dzięki którym replika uzyskuje prędkość początkową rzędu ponad 415 fps, co daje im na starcie wysokoą pozycję wśród najmocniejszych replik sprężynowych. Shotgun posiada regulowany hop up, dzięki czemu można bez problemu uzyskać prosty i celny lot kulki.

 

 

    W skład zestawu wchodzi:

 

- replika
- magazynek
- wycior

Opinie użytkowników
Ilość opinii: 22 Średnia ocena: 4.82
Ocena: Ocena: 4
Autor: Maciej, Ostrzeszów
dobry mocny i ciezki shotgun
Ocena: Ocena: 5
Autor: Serwis opinii Opineo
Produkt spelnia wszsytkie moje oczekiwania-nie kupowalem kota w worku, wiedzialem czego chcialem. I jest!
Opinia naszego klienta w Opineo
Ocena: Ocena: 5
Autor: Serwis opinii Opineo
Produkt spelnia wszsytkie moje oczekiwania-nie kupowalem kota w worku, wiedzialem czego chcialem. I jest!
Opinia naszego klienta w Opineo
Ocena: Ocena: 5
Autor: Tomasz, Giżycko
Replika naprawdę dobrze wykonana. Realistyczna waga. Bardzo duża moc.Replika warta tej ceny. Polecam.
Ocena: Ocena: 5
Autor: Karol, Koszalin
Replika świetna. Waga nadaje realizm tej strzelbie. Warto wydać pieniądze na tą strzelbę. Moc tej repliki jest świetne. Daje maxa za tą strzelbę.
Ocena: Ocena: 5
Autor: Paweł, Chudoba
Bardzo fajna replika, moc jest przerażająca, wygląd też . Polecam
Ocena: Ocena: 4
Autor: Michał, Białystok
Ten shotgun jest dosyć dobrze zrobiony. Waga dodaje realizmu. Występuja male luzy miedzy kolba, a lufą ale w żaden sposób nie przeszkadza to w strzelaniu. Mam male uwagi co do magazynka ponieważ trzeba delikatnie i dokladnie go wciskać aby sie nie zaciął, to okurat wystepuje we wszystkich modelach tej repliki, oraz ładowanie może być przy dłuższym czasie strzelania męczące - mocna sprężyna? Przeszkadza równiez brak jakichkolwiek przyżądow celowniczych. Na plus tej broni na pewno sklada sie hop-up co brakuje innym broniom tego typu. Ogólnie daję solidne 4 dla tej repliki i polecam ją dla osob zaawansowanych ponieważ moc jest za duża dla nowicjuszy.
Ocena: Ocena: 5
Autor: Rafał, Żernica
Cięzki, lecz bardzo przyjemny. Daleki zasięg, celność też nie najgorsza, lecz jak wiadomo czym dalej przeszkoda tym trudniej trafić. POLECAM !
Ocena: Ocena: 4
Autor: Mateusz, Rurzyca
Mocny i masywny ,ale jak większość Shotgunów niestety mało celny. Kolega posiada i na strzelankach sie sprawdza.
Ocena: Ocena: 5
Autor: Jadwiga, Bierutów
Jest bardzo mocny i tani, przebija puszki, płyty CD, gruby karton i niektórą blachę Polecam!!!
Ocena: Ocena: 5
Autor: Jarosław, Bogatynia
Świetny shotgun. Ma bardzo dużą siłę, i niewielką cenę . Polecam dla średnio zaawansowanych.
Ocena: Ocena: 5
Autor: Mateusz, Grudziądz
Polecam gorąco jest naprawdę fajny polecam bardzo profesjonalny
Ocena: Ocena: 4
Autor: Krzysztof, Suwałki
mocny, ciężki, ogromny zasięg, ale dosyć niecelny
Ocena: Ocena: 5
Autor: Kamil, Radzionków
Szkoda że 10 nie można dać.Prawdziwy król shotgunów.Polecam wszystkim napewno sie nie zawiedziecie
Ocena: Ocena: 5
Autor: Artur, Grudziądz
Piekny shotgun rodem z fimow ameryaknskich o policji i wiezieniach
Ocena: Ocena: 5
Autor: Paweł, Złotoryja
Bardzo fajna replika, pojemny magazynek i duża moc. Polecam!
Ocena: Ocena: 5
Autor: Damian, Jankowice
jest świetny !
Ocena: Ocena: 5
Autor: Jan, Piastów
Dałbym 6 ale można tylko 5 super
Ocena: Ocena: 5
Autor: Grzegorz, Rębiechowo
Bardzo fajna broń
Ocena: Ocena: 5
Autor: Michał, Wolin
cięzki i wytrzymały
Ocena: Ocena: 5
Autor: Cezary, Rębiechowo
Przeważnie nie lubie shot-gunów ale ten dostałem od kumpla i jest świetny.
Ocena: Ocena: 5
Autor: Jan, Lusówko
Bardzo dobry,mocny i wytrzymały shotgun!
Zapytaj o produkt:

Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.

E-mail:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Pytanie:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia. - są wymagane
Poleć ten produkt:

Jeżeli chcesz poinformować swojego znajomego o produkcie, który Twoim zdaniem może go zainteresować, skorzystaj z poniższego formularza.

Do:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Możesz podać więcej adresów e-mail, rozdzielając je przecinkami
Podpis:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Treść:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia. - są wymagane
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel